Gwarancja i reklamacje

INFORMACJA                               

Reklamacji obuwia zakupionego w naszej firmie podlegają wyłącznie wady ukryte, powstałe podczas produkcji. Natomiast nie podlega reklamacji naturalne zużycie obuwia np.: przetarcia cholewek i podeszew oraz wycięcie ich czubków; uszkodzenia mechaniczne, np.: obicia, otarcia, zgniecenia podnosków; ślady po niewłaściwym pielęgnowaniu obuwia, przemoczeniu lub zbyt intensywnym suszeniu, np.: wykwity, przebarwienia, rozwarstwienia, pęknięcia, stwardnienie i matowienie skóry; uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego dopasowania obuwia do stopy np.: przetarcia wyściółek, podszewek, nici, wady jawne widoczne w dniu zakupu; wygoda obuwia, np.: obuwie za długie, za krótkie, sztywne, miękkie, obszerne, ciasne, wąskie, szerokie, elementy cholewek, cienkie-grube.

 

ZASADY UŻYTKOWANIA OBUWIA

  1. Obuwie zachowuje swoje właściwości jeżeli jest odpowiednio użytkowane i konserwowane.
  2. Zakładaj i zdejmuj obuwie zawsze rozsznurowane/rozpięte.
  3. Sznuruj obuwie/zapinaj obuwie, a unikniesz deformacji i przetarć zapiętków.
  4. Czyść obuwie systematycznie, stosując odpowiednie środki pielęgnacyjne do skóry. Nie doprowadzaj do intensywnego zabrudzenia.
  5. Zabrania się prania obuwia – pozbawia to skórę elastyczności, powoduje jej pękanie oraz osłabia spoinę klejową łączonych podeszew.
  6. Zabrania się intensywnego suszenia obuwia na różnego rodzaju grzejnikach.
  7. Unikaj przemoczenia obuwia, a jeśli to nastąpi susz obuwie w temperaturze pokojowej, załóż prawidła, lub wypchaj obuwie papierem lub chłonną szmatką i pozostaw do  całkowitego wysuszenia.
  8. Po wyschnięciu obuwia z wierzchem ze skóry licowej, pastuj je dobrą pastą kryjącą w kolorze skóry, pełnotłustą.
  9. Reklamacji podlega obuwie czyste, suche i wywietrzone, za okazaniem dowodu zakupu.
  10. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.P.H. „ABAT” Piekarski Adam
Spadochroniarzy 34a
34-730 Mszana Dolna

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl